Linneas Style

Försmak

_________________________________________________________________________________________ Linnea

Det var inte mycket till vila första dagen (eller provjobbdagen) på Glassfabriken. En försmak av hur sommaren kommer bli, dubbelt så mycket folk som idag. Praise the lord!
Så jag han inte ta några bilder idag, men jag hann knäppa en bild på den fantastiska utsikten och mitt fina förkläde jag skulle ha på mig (ja, jag kände mig ganska vuxen).
Gissa vad, jag fick äta hur mycket glass jag ville, och jag skojar inte när jag säger att det är den godaste glass jag har ätit! Om ni har vägarna förbi Bullis i sommar, titta in, ni kommer dö lite (på ett bra sätt), jag lovar!
Stolt som attan!
Love L

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ligger det i Stockholm? :)

    Vilken gata ligger det på?

    2012-05-07 | 15:33:27

Kommentera inlägget här: