Linneas Style

Jädrans!

_________________________________________________________________________________________ Linnea

Jädrans vad jag längtar till jullovet! Inte för att jag ska göra något speciellt, men jag är bara så trött? Och så kommer det att hända så mycket Roligt.. December inehåller nog mest roliga saker:
1. Julafton
2. Nyår
3. Victoria´s secret fashion shooooow!!
Den tredje punkten är nästan min favorit, som jag har sett fram imot att den snart kommer sändas i Sverige! Åhh, det är så snygga kläder/undies! Förra året satt jag hemma i soffan by my self uppklädd och med lockat hår! Jag vet, liite töntigt, men jag gillar att vara fin när jag kollar på andra fina saker. Samma sak gäller när jag ska kolla på SATC, det bara blir så!
Här är en av årets outfits, tänk om man skulle se ut så här på julafton!
Love L

Kommentarer

  • Sara säger:

    När, hur var går det? :)<3 det vill jag se hehe! :D

    2011-12-06 | 22:07:39
    Bloggadress: http://engii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: