Linneas Style

SNARK.

_________________________________________________________________________________________ Linnea

Ååh, igår var såå mysigt, maten var så god och efterrätterna går inte ens att berkriva! Lyckad kväll! Morgonen var inte sämre, frukostbuffé med våfflor, croissanter och färskpressad juice! Men... jag glömde sladden till kameran! SNARK! Så nu ligger alla fina bilder jag vill visa er i kamerna, men ni får se dem när jag kommer hem. Nu är jag hos morfar på fågelbro. Snart när alla har gjort sig i ordning bär det av till morbror Olle för att träffa moster Caroline och kusin Elliot. Loovar att lägga upp bilder när jag kommer hem! Så läge får ni en bild från Thailand! <3
Love L


Kommentarer

  • Frida säger:

    Ååh söt blogg linnea!!

    2011-12-04 | 21:30:17
    Bloggadress: http://fridalit.blogg.se/
  • Anonym säger:

    OMG!! Är det din Céline väska?? Den var ärligt talat sjukt snygg! Vill också ha! hihi. Hur mycket kostar en sån väska och var köper man dem? :)

    Kraaaaam

    2011-12-07 | 19:08:24
  • rox säger:

    Heeej! Sjukt fin jumpsuit, köpt var??? <3

    2011-12-07 | 19:21:22
    Bloggadress: http://roxina.blogg.se/
  • rox säger:

    Heeej! Sjukt fin jumpsuit, köpt var??? <3

    2011-12-07 | 19:21:48
    Bloggadress: http://roxina.blogg.se/
  • Anna säger:

    wow! Snygg!!

    Btw: Hmm, undrar också det där med Celine väskan?! Är det din och hur mycket kostar den? Var köpte du den?? :)

    Hoppas att du svarar..

    KRAM!

    2011-12-09 | 21:24:27

Kommentera inlägget här: